Miami Beach

2013-08-16 16:06:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Har haft sex helt underbara dagar i Miami. Jag är helt förälskad i Miami, i värmen och i utelivet - helt klart en stad att återvända till. Jag bodde hos min nyfunne vän Asher som är helt galet underbar. Spenderade kvällarna ihop med att sitta på hans balkong, äta ost, dricka mojitos och beundra de makalösa solnedgångarna. Vi gick ut tillsammans för att prova på utelivet i South Beach, spanade in Ocean drive, dansade natten lång och hade riktigt roligt ihop. Två dagsutflykter hann jag också med att göra. Första utflykten bärde det av till Key West där jag promenerade jag runt i stekande sol, drack frozen lemonade och åt den berömda Key lime pie. Åkte även ut på en snorklingstur med kaptenen Tim och hans besättning. Det var helt underbart vackert i havet utanför Key West kust. Rekommenderas starkt! Dagen därpå bärde det av på veckans andra utflykt: Everglades. Där åkte vi airboat runt träsken och kollade på vilda alligatorer. Fick även lov att hålla en bebis alligator som var så söt.

Ikväll blir det utgång i South Norwalk för att fira Gabi som fyller år! Woop woop








 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback