Feb. 07, 2013

2013-02-07 19:08:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Ledsen för dålig uppdatering. Jag ska verkligen bättra mig. Måste bara skaffa mig en laptop (vilket verkar vara lättare sagt än gjort).

Jag trivs som fisken i vattnet. Jag har det så bra. Min värdfamilj är verkligen helt fantastisk och jag är otroligt tacksam och glad över att jag hamnade hos en sådan bra familj! Barnen är underbara och värdföräldrarna så omtänksamma.

Nå, vad har hänt sen sist? Förra helgen hann jag med en hel del. Lördagen bestod av power walk, shopping, restaurangbesök, bio, glassbar och fika. Hela söndagen spenderades i New York och kvällen tillbringades framför Super Bowl med amerikanska donuts.

Igår åkte jag och en annan tjej in till Danbury för att fixa våra Social security numbers. Därefter iväg för att möta upp en annan tjej för lite lunch.

Idag åkte jag och tränade på morgonen efter jag hade släppt av flickorna på skolan. Sen har jag inte hunnit göra så mycket mer än att duscha, äta lunch och tvätta. Vi får se vad dagen har att bjuda på. Ikväll ska jag förmodligen hem till Jessica som ska hjälpa mig att slinga utväxten.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback