1 månad

2013-02-15 20:36:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Först måste jag bara poängtera en sak: Det blev semlor på fettisdagen trots allt - lycklig tjej! Tove och Natalie hade bakat hela tisdagen och tog med sig var sin semla till middagen som vi åt i bilen. Tack tjejer.

I går var det alla hjärtans dag - vilket är enormt här i USA. Vi startade dagen med att ge varandra lite extra kärlek i form av kramar, vänliga ord och paket. Barnen tog med sig godis till skolan som de kunde ge sina klasskamrater och sina lärare.
Under lunchen passade jag på att ta en fika med fina Jessica ute i vårsolen. Eftermiddagen bjöd på läxläsning och att doppa jordgubbar i smält choklad tillsammans med flickorna. Eftermiddagen bjöd även på en galet fin överraskning. Min älskade familj hemma i Falkenberg hade sänt mig ett blomma som budet lämnade över till mig - tack ännu en gång. Jag älskar er!
Kvällen spenderades med min underbara värdfamilj. Vi lagade en fantastisk middag och avslutade kvällen med gudomlig dessert.

Inte nog med det, igår firade jag en månad i staterna, vilket är helt ofattbart. Tiden springer iväg.

Idag är det fredag. Nyfiken på vad helgen ha att erbjuda.

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback