NYC-weekend

2013-02-19 21:18:00 Allmänt
» Kommentarer(1) «


Varför tar helgen alltid slut så fort? Det har varit en jätte trevlig långhelg med massor utav kul.

Startade helgen i fredags med att möta upp Jessica och hennes vän Malin på Cheesecake Factory där vi åt en god middag.

Hela lördagen spenderades i New York med Jessica. Vi beslutade oss för att åka till underbara Brooklyn för att strosa runt, gå i second hand-affärer och ta en fika på det svenska cafeet. Eftermiddagen avslutade vi på Pranna där vi mötte upp Jessicas vänner innan det var dags för mig att ta tåget hem igen.

I söndags blev det en tur till New York igen. Denna gången med min värdfamilj. Vi åkte in till Chinatown för att fira det kinesiska nyåret genom att kolla på paraden, smälla smällare och käka gott. Men först passade jag på att Skypa med mamma på morgonen - älskade mamma.
En helt fantastisk dag med min underbara värdfamilj. Känner mig så lyckligt lottad att jag har hamnat hos en sådan härlig familj.

Idag är det President's day vilket innebär att flickorna har varit lediga från skolan. Detta firade vi genom att både åka skridskor och att gå på bio. Vi såg filmen Escape from planet earth - superkul film.

 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åhh goa fina unge, Jag älskar dig!

2013-02-25 @ 15:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback