19 mars 2013

2013-03-19 22:48:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Idag började skolan två timmar senare än vanligt på grund av att det kom en del snö i natt. Så då passade jag på att ta med mig flickorna till Early Bird Café imorse där vi åt frukost ihop. Riktig diner-frukost bestående av pancakes, french toast och scrumbled eggs. 
Efter jag släppt av flickorna vid skolan åkte jag ut till köpcentret för att köpa ett fodral till min nya iPad - yes, ni hörde rätt. Jag har blivit med iPad. När jag var klar där åkte jag in till Wilton för att möta upp Emma och Jessica för en fika. Sen har jag bara spenderat dagen med lite sysslor här hemma. 
 
Förra helgen var det St. Patricks Day. Spenderade lördagen i New York tillsammans med Jessica, Tove och Malin. Var fullt med folk. Hade lektion på förmiddagen och strosade runt i stan på eftermiddagen. Vi hade tänkt se paraden, men det hann vi inte med. 
 
I helgen tänkte jag dra igång lite körkorts-teori. Måste nämligen ta ett amerikanskt körkort eftersom mitt internationella hinner gå ut innan mitt år är slut - superkul. På lördag ska jag och värdfamiljen på en familjekarneval som skolan har anordnat. En av flickorna ska vara med i en paj-äta-tävling, så givetvis vill jag vara där och heja på henne.  
Börjar bli dags att svara på alla brev som jag fått också. Så det kommer förmodligen kunna vara en syssla för helgen. 
 
Har lite bloggtorka just nu.. så kom gärna med förslag på vad jag kan blogga om. Vad vill ni veta?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback