En vanlig dag

2013-03-11 01:30:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Känner på mig att detta kommer bli ett ganska ointressant inlägg eftersom jag inte har en aning om vad jag ska skriva. Men känner att bloggen behöver en uppdatering..
 
Nå, vad har hänt sedan sist jag skrev? Jobbat, tränat, varit hundvakt, resturangbesök, bowling, träffat vänner, kollat säsong 7 av How I met your mother, backat in i en bil, biobesök (Silver linings playbook, Safe Haven och Hobbit), bakat, besökt ett ålderdomshem, skypat med vänner och familj, fixat naglarna, planerat en resa till Boston som inte blev av pga snöstorm.. 
 
Eftersom jag inser att jag inte har så mycket intressant att säg tänkte jag istället berätta hur en vanlig veckodag ser ut:
 
07:00-08:45 Startar dagen med att göra i ordning flickornas lunchlådor. Därefter ser jag till att flickorna vaknar och får i sig en ordentlig frukost. Flickorna och jag gör oss i ordning, och runt klockan 08:50 kör jag flickorna till skolan. 
09:15-15:45 Ledig. Under min "rast" brukar jag träna, skypa, träffa vänner, springa ärenden, tvätta osv. 
16:00-20:00 Hämtar upp flickorna på skolan eller vid skolbussen, göra mellanmål, hjälpa flickorna med läxorna, playdates, lek, göra middag m.m. Två dagar i veckan har flickorna aktiviteter så då agerar jag chaufför. Jag brukar vanligtvis sluta efter vi ätit och städat undan efter middagen, vilket brukar vara runt kl 20:00. 
 
That's pretty much it.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback