Två månader

2013-03-13 19:07:00 Allmänt
» Kommentarer(1) «


Imorgon är det exakt två månader sedan jag tog mitt pick och pack och flyttade till det stora landet i väst - två månader! Herregud, vart tar tiden vägen? 
 
Startade dagen med de vanliga morgonrutinerna; fixa flickornas lunchlådor, hjälpa till med frukosten och se till att flickorna gör sig i ordning och kommer till skolan i tid. 
Efter att jag kört dem till skolan blev det en vända förbi gymmet. I övrigt har det varit en lugn eftermiddag. Har bland annat rullat köttbullar och skypat med mamma. Vi pratade lite om vad vi ska hitta på när de kommer och hälsar på mig i juni. Längtar så himla mycket - bara 85 dagar kvar nu. Vi har bland annat pratat om Washington DC, New York och Niagara fallen. Någon som har några tips/smultronställen att rekommendera? 

Annars då? På lördag bär det av till New York då första lektionen av Montreal-kursen hålls på Borough of Manhattan Community College. Ska bli spännande. 
 
 
 
Och ja, tänkte berätta att det har blivit ett antal såna här godsaker sedan jag kom till USA. Har förmodligen gått upp ett par kilo i vikt. Inte kul. Så tänkte sätta gång med en hårdträning snart. Bara så ni vet.. annars lär jag komma hem som en rullande köttbulle med diabetes. 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag läääääääängtar oxå!
Mamma

2013-03-16 @ 18:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback