Halloween - New York City

2013-11-10 20:30:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Nå, vad har hänt sedan sist? Playdates, au pair möte, pumpkin picking, weekend med Asher, biobesök, mini roadtrip till IKEA och Yale University, krogrundor, hiking och gymmet.
 
Åh, denna underbara höstdag spenderade jag med Tina i NYC. Vi träffade Kirsten, en dansk au pair som tidigare bodde i Connecticut. Vi strosade runt i central park och avslutade dagen med Swiss fondue och broadway musikalen Rock of Ages. Rekommenderas starkt!
 
I tisdags var skolan inställd (som vanligt!?) på grund av dåligt väder. Jag passade på att ta med flickorna till Aldrish Art Museum där vi pysslade, lyssnade på spännande musik och sprang runt i ett rum fyllt med ballonger - galet kul! Vi passade också på att baka och kolla på Ghostbuster!   
 
Förra helgen var det Halloween. Mina älskade värdbarn var jätte söta i sina kostymer. Amanda var en 50-tals brud á la Grease och Lily var en tiger. Själv klädde jag ut mig till en tvättbjörn. Lily gick trick or treat med sin vän uppe på Main Street. Jag, Amanda och grannflickan gick runt i vårt neigborhood. Asher passade också på att komma och besöka mig under halloweenhelgen, vi spenderade fyra riktigt bra dagar tillsammans. Vi hade en riktigt romantisk middag ihop på Sarah's wine bar och på söndagen åkte vi ut till en shooting ranch i New Milford där jag sköt för första gången i mitt liv. Riktigt kul - men jäkligt läskigt!


 











Love, N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback