12 månader

2014-01-12 14:30:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


En sista uppdatering innan jag beger mig på min resemånad. Jag vet inte vart jag skall börja, det känns så overkligt. Jag lämnar Connecticut i morgonkväll - den plats som har varit mitt hem under ett helt år. 

Jag är så tacksam för denna otroliga resa. Jag känner mig så lyckligt lottad att jag har haft en sådant fantastisk år, det kunde inte ha blivit bättre. Jag är tacksam för mina två underbara flickor, för min relation med mina värdföräldrar och för alla mina nya vänner. 

Även om detta kapitel i mitt liv har kommit till ett slut så är jag väldigt nyfiken och exalterad över vad som komma skall.
 














 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback