College i USA

2015-01-09 06:37:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Nytt år, nya äventyr...
 
Vad roligt att se att så många fortfarande besöker bloggen. Det gör mig riktigt glad! Jag kikar själv in här ibland - så många fantastiska minnen. 
 
Som sagt, 2015 är äntligen här! Välkomnar det nya året med öppna armar. Men detta betyder att jag har varit hemma i Sverige i snart ett helt år. Tiden har gått så galet fort, och helt ärligt så måste jag erkänna att jag saknar USA och mina flickor varje dag. Saknar min lilla au pair-bubbla som jag levde i. 
 
Men nu är det äntligen dags för nya äventyr - nämligen att studera på college. Detta kommer jag givetvis skriva om i min nya blogg www.nikkitexas.blogg.se som jag hoppas ni vill följa. Jag är så himla excited och sjukt taggad! 
 
 

Tack för allt visat intresse under tiden här på bloggen. Jag hoppas ni vill fortsätta läsa om mitt liv i USA på min nya blogg. 
 
Och till alla blivande au pairer - TVEKA INTE! Ni kommer ha the time of your life
 
 
www.nikkitexas.blogg.se
 
www.nikkitexas.blogg.se
 
www.nikkitexas.blogg.se
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback